گیربکس میکسر بتن و بتونیر

  • دستگاه میکسر یا بتونیر از جمله صنایعی است که در آن می توان از گیربکس خورشیدی استفاده کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه نمایید.
  • جهت استعلام قیمت گیربکس میکسر و یا دریافت مشاوره، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت نموده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

ارسال سریع

ارسال سریع

مشاوره تخصصی

مشاوره خرید

گیربکس میکسر در یکی از شاخه های مهم صنعت استفاده می شود. در انواع ماشین آلات میکسر صنعتی مانند تراک میکسرها و بتونیر دستی، برای ایجاد چرخش و مخلوط کردن موادی چون بتن از گیربکس استفاده می شود. به همین دلیل به گیربکس میکسر بتن نیز معروف هستند. این نوع میکسر ها به 2 صورت کوچک دستی و بزرگ ماشینی تقسیم می شوند.

انواع گیربکس مناسب برای میکسرها

از آن جایی که گیربکس میکسر وظیفه چرخش دیگ میکسر را بر عهده دارد، در صورت وجود عدم تناسب بین گیربکس و میکسر، عملیات اختلاط مواد به درستی صورت نمی گیرد. این موضوع هم منجر به خرابی مصالح می شود و هم به گیربکس آسیب می زند.

برای انتحاب گیربکس مناسب دستگاه میکسر باید به عوامل مختلفی توجه کرد. مانند:

  • نوع دستگاه میکسر
  • وزن و حجم مواد
  • سرعت و گشتاور لازم برای چرخاندن دیگ میکسر

از نظر نوع دستگاه میکسر، همانطور که اشاره شد به انواع تراک میسکر ها، بتونیر دستی تقسیم می شود. در انواع میکسر کوچک دستی، می توان از گیربکس های حلزونی استفاده کرد. اما در توان ها و حجم های بزرگ تر مثل تراک میکسرها برای چرخاندن مخزن (دیگ) از گیربکس خورشیدی استفاده می شود.

گیربکس تراک میکسر

گیربکس تراک میکسر باید توانایی چرخاندن دیگ های بزرگ میکسر را داشته باشند. در این زمینه اگر از گیربکس مناسب استفاده نشود ممکن است در فرآیند مخلوط کردن اختلال ایجاد شده و منجر به از بین رفتن مواد و مصالح شود. همچنین در تراک میکسر ها عملیات مخلوط کردن و همزدن بتن نیاز به قدرت بالایی دارد، به همین دلیل طراحی خورشیدی می تواند برای گیربکس تراک میکسر انتخاب مناسبی باشد. گیربکس های خورشیدی چدنی هستند و با توجه به آرایش چرخ دنده ها در برابر فشار و بارهای سنگین مقاومت خوبی دارند.

ورودی گیربکس در میسکر های بزرگ از نوع هیدروموتور بوده و معمولا دارای دور خروجی بین 30 تا 40 دور بر دقیقه هستند.

گیربکس بتونیر (خلاطه)

برای گیربکس بتونیر یا گیربکس خلاطه بتن در سایز های کوچک، گیربکس حلزونی انتخاب مناسبی است. فشار در این نوع کمتر از نوع تراک میکسر است؛ به همین دلیل می توان از طراحی حلزونی در آن استفاده کرد. گیربکس های حلزونی در سایز های کوچک از جنس آلومینیوم و در سایز های بزرگ چدنی هستند. با وجود اینکه کار گیربکس بتونیر دستی سبک تر از تراک میکسر است، اما به دلیل اینکه در محل اتصال (کوپل) گیربکس به دستگاه لرزش زیادی وجود دارد، استهلاک گیربکس را بالا می برد. به همین دلیل انجام سرویس منظم، روغنکاری مناسب و رساندن ارتعاشات به حداقل در طول عمر دستگاه تاثیر بسزایی دارد.

به طور کلی بسته به حجم مواد (ظرفیت دیگ) توان های متفاوتی از گیربکس انتخاب می شود، با این وجود در اکثر موارد دور خروجی لازم برای چرخاندن دیگ در بتونیر های کوچک، 10 تا 20 rpm است. این میزان دور را می توان به راحتی با گیربکس های حلزونی VF86 و VF62 تامین کرد.

مشخصات فنی

نوع گیربکس

حلزونی، خورشیدی

جنس بدنه

آلومینیوم ، چدن

نوع ورودی گیربکس

میکسر دستی: شافت ، تراک میکسر: هیدروموتور

نوع خروجی گیربکس

شافت

بازه دور خروجی (rpm)

میکسر دستی: 10 تا 20 ، تراک میکسر: 30 تا 40

مشاهده سایر محصولات مرتبط:

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیربکس میکسر بتن و بتونیر”

در صورت درج اطلاعات خصوصی شما مانند شماره تلفن و ایمیل توسط ما مشاهده می شود، و برای عموم فیلتر خواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *