(2 بررسی مشتری)

گیربکس توربین بادی

  • گیربکس توربین بادی در انواع خورشیدی، افزاینده و یا به صورت سفارشی با کیفیت و مقاومت بالا در فروشگاه شهباز موتور به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه نمایید.
  • جهت استعلام قیمت گیربکس توربین بادی و یا دریافت مشاوره، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت نموده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

ارسال سریع

ارسال سریع

مشاوره تخصصی

مشاوره خرید

گیربکس توربین بادی به منظور افزایش دور در توربین استفاده می شود. به طور کلی در توربین های بادی نوع و نحوه انتقال توان از اهمیت خاصی برخوردار است. در گیربکس توربین باد با کاهش گشتاور، دور افزایش یافته و در این صنعت قابل استفاده است.

به طور کلی گیربکس های مختلفی برای توربین های باد مورد استفاده قرار می گرند. اما یکی از پرکاربردترین نوع آن گیربکس خورشیدی است. گیربکس خورشیدی به دلیل ویژگی چند استیج بودن، توانایی افزایش دور تا چند مرحله را نیز دارد. به طوریکه با استفاده از گیربکس خورشیدی می توان دور خروجی نهایی را تا 3000 دور هم افزایش داد. به بیان دیگر، گیربکس خورشیدی را به صورت افزاینده استفاده می کنند.

از دیگر مزایای گیربکس خورشیدی در توربین بادی، می توان موارد زیر را نام برد:

  • دوام و طول عمر: با توجه به طراحی خاص، جنس چدن و نحوه قرارگیری چرخ دنده ها، فشار وارد شده بر گیربکس به خوبی میان اجزا تقسیم شده و همین موضوع باعث بالا رفتن طول عمر می شود.
  • تنوع در خروجی گیربکس: گیربکس خورشیدی دارای خروجی های متنوع است. بسته به نوع اتصال به توربین بادی می توان، خروجی مناسب را انتخاب کرد.
  • بازده یا راندمان بالا
  • تنوع در نسبت تبدیل
  • لرزش پایین
  • اشغال فضای کم
  • لقی پایین

همانطور که بررسی کردیم برای گیربکس توربین باد، به دلیل خاص بودن صنعت و فشار وارد بر گیربکس، ویژگی های مختلفی نیاز است. به همین خاطر گاهی گیربکس ها برای استفاده در این صنعت به صورت سفارشی تولید می شوند. در صورتی که به دور خروجی بالاتر از 3000 دور نیاز باشد، از گیربکس هلیکال استفاده می شود. گیربکس هلیکال نیز به واسطه دنده های مارپیچی توانایی انتقال قدرت خوبی دارد. همچنین مانند نوع خورشیدی، سر و صدای کم و مقاومت بالایی دارند.

 

 

مشخصات فنی

نوع گیربکس

خورشیدی، افزاینده، هلیکال

جنس بدنه

چدن

رانمان

بالای 90 درصد

تعداد استیج (گیربکس خورشیدی)

1 استیج، 2 استیج، 3 استیج، 4 استیج، 5 استیج

دور خروجی نهایی

3000 دور یا بیشتر

مشاهده سایر محصولات مرتبط:

نقد و بررسی مشتریان

5
2 نقد و بررسی
2
0
0
0
0

2 دیدگاه برای گیربکس توربین بادی

پاکسازی فیلتر
  1. محمدرضا فیلی

    سلام من گیربکس با خروجی 1500 دور میخواهم. آیا موجود هست؟

    • پشتیبانی شهباز موتور

      درود جناب فیلی
      لطفا برای ثبت درخواست خود را از طریق فرم مشاوره خرید یا تماس با مجموعه، اقدام فرمایید.

  2. محسن معروفی

    سلام کوچکترین گیربکس روی چه نوع ژنراتوری نصب میشود

    • پشتیبانی شهباز موتور

      درود جناب معروفی
      بستگی به توان ژنراتور و دور مورد نیاز دارد.

نظر یا درخواست خود را درج کنید.

در صورت درج اطلاعات خصوصی شما مانند شماره تلفن و ایمیل توسط ما مشاهده می شود، و برای عموم فیلتر خواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *