گیربکس دو سر شافت – دو سر فلنج

  •  گیربکس دو سر شفت، از انواع خاص گیربکس می باشد. این گیربکس ها در انواع خورشیدی، کتابی و هلیکال تولید می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه نمایید.
  • جهت استعلام قیمت گیربکس دو سر شافت (دو سر فلنج) و یا دریافت مشاوره، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت نموده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

ارسال سریع

ارسال سریع

مشاوره تخصصی

مشاوره خرید

گیربکس دو سر شافت از انواع گیربکس های دو طرفه صنعتی محسوب می شود. این گیربکس ها در ورودی و خروجی دارای شافت هستند. لازم به ذکر است گیربکس های دو طرفه به صورت دو سر فلنج نیز تولید می شود. همچنین برای این نوع گیربکس از طراحی خورشیدی، کتابی، حلزونی یا هلیکال می توان استفاده کرد. در بعضی از مدل ها، دو شافت ورودی برای گیربکس طراحی می شود. اما در برخی دیگر یک شافت ورودی و یک شافت خروجی وجود دارد. البته این حالت ها برای فلنج نیز قابل اجرا است.

از نظر کاربرد، این گیربکس ها در صنایع و شرایط مختلفی قابل استفاده هستند. به دلیل انعطاف پذیری و استفاده گسترده از این نوع گیربکس، بهتر است به مواردی اشاره کنیم که این گیربکس کارایی ندارد. در مواردی که نیازمند سرعت بالای شفت موتور و گشتاور نسبتا کم باشد، گیربکس دو طرفه کاربردی نخواهد داشت. از جمله می توان به فن یا پمپ اشاره کرد. در این موارد سرعت چرخش شفت موتور مهم‌ ترین عامل برای کارایی است.

برعکس در مواردی که نیازمند خروجی بالا و حداکثر کارایی موتور، کاهش صدا و یا کنترل دقیق سرعت و گشتاور باشیم، می توانیم از موتور گیربکس دو طرفه استفاده کنیم. به طور مثال در میکسر های خیلی بزرگ، موارد انتقال نیرو خطی (با استفاده از یک الکتروموتور، می توان چندین گیربکس را راه اندازی کرد) و… به خوبی کاربرد دارند.

برخی از مزایای گیربکس های دو طرفه عبارت است از: تنوع در نسبت تبدیل، قابل استفاده برای امور خاص صنعتی، طول عمر خوب در صورت کنترل منظم و نگه داری در شرایط مناسب و… .

همانطور که اشاره شد، این گیربکس ها توانایی خوبی در انتقال گشتاور داشته و همانند گیربکس های معمولی می توان در توان های متنوع آن ها را تولید کرد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این کالای صنعتی، داشتن پایداری بالا در کار و راندمان مناسب است. انواع گیربکس دو طرفه را می توان در جنس آلومینیوم و چدن، بسته به نوع کاربرد استفاده کرد.

مشخصات فنی

نوع گیربکس

خورشیدی،حلزونی، کتابی یا مکعبی، هلیکال

جنس بدنه

آلومینیوم، چدن

نوع ورودی و خروجی

دوسر شافت، دو سر فلنج

نسبت تبدیل

قابل سفارش در هر نسبت تبدیل

مشاهده سایر محصولات مرتبط:

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیربکس دو سر شافت – دو سر فلنج”

در صورت درج اطلاعات خصوصی شما مانند شماره تلفن و ایمیل توسط ما مشاهده می شود، و برای عموم فیلتر خواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *