گیربکس هوادهی و تیکنر آب و فاضلاب

  • گیربکس هوادهی و تیکنر از اجزای مهم در صنعت تصفیه آب و فاضلاب به حساب می آید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه نمایید.
  • جهت استعلام قیمت گیربکس هوادهی (تیکنر) آب و فاضلاب، یا دریافت مشاوره، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت نموده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

ارسال سریع

ارسال سریع

مشاوره تخصصی

مشاوره خرید

جداسازی جامدات موجود در مایعات، یکی از کارهای مهم در صنعت تصفیه است. این عملیات با استفاده از ویژگی تفاوت غلظت و چگالی ماده ها انجام پذیر است. در صنایعی مانند آب و فاضلاب با استفاده از گیربکس تیکنر می توان عملیات تصفیه و جدا سازی را انجام داد.

گیربکس هوادهی از یک سمت به الکتروموتور و از طرف دیگر به دستگاه تصفیه متصل می شود. با روشن شدن موتور، گیربکس نیز شروع به کار کرده و منجر به چرخیدن پره های دستگاه تیکنر می شود. با شروع چرخش و ایجاد نیروی گریز از مرکز، مواد غلیظ یا جامد از مایعات موجود در دستگاه جدا می شوند.

نکات خرید گیربکس تیکنر آب و فاضلاب

هنگام خرید گیربکس آب و فاضلاب باید به موارد مختلفی توجه داشت. این موارد عبارتند از:

  • وزن و حجم مواد: این فاکتور با ظرفیت دستگاه نیز مرتبط است. هر چه حجم مواد یا ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، گیربکس نیز باید پرقدرت تر انتخاب شود.
  • وزن پره ها: ابعاد پره های هر دستگاه تیکنر متناسب با سایز دستگاه است. هر چقدر پره ها سنگین تر و بزرگ تر باشند، نیروی بیشتری برای به حرکت درآوردن آن لازم است. به همین دلیل باید قدرت و توان گیربکس مناسب با پره دستگاه انتخاب شود.
  • سرعت چرخش: با توجه به اینکه دستگاه تیکنر به منظور جداسازی مواد از هم استفاده می شود؛ لازم است سرعت چرخش پره ها به گونه ای باشد که موجب اختلاط مواد نشود. به همین دلیل عمدتا از گیربکس های با سرعت کم استفاده می کنند.
  • طراحی و نوع گیربکس: گیربکس تیکنر یا هوادهی معمولا از میان گیربکس های خورشیدی انتخاب می شود. مناسب ترین مدل گیربکس خورشیدی برای این صنعت گیربکس های فلنج دار گلو بلند است.

گیربکس های خورشیدی توانایی انجام عملیات های سنگین و پر فشار را دارند. همچنین به دلیل نسبت تبدیل های متنوع و طبقاتی بودن این گیربکس ها، می توان سرعت دلخواه و مورد نیاز دستگاه را تامین کرد.

مشخصات فنی

نوع گیربکس

خورشیدی

جنس بدنه

چدن

تعداد استیج

1 استیج، 2 استیج، 3 استیج، 4 استیج، 5 استیج

نوع خروجی گیربکس

فلنج دار گلو بلند

مشاهده سایر محصولات مرتبط:

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیربکس هوادهی و تیکنر آب و فاضلاب”

در صورت درج اطلاعات خصوصی شما مانند شماره تلفن و ایمیل توسط ما مشاهده می شود، و برای عموم فیلتر خواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *